Maybach S650 cabrio

„Máte volnou ruku, předveďte, co dokážete.“ – tak by se dalo velmi stručně popsat zadání další práce na velmi exkluzivním voze. Zákazník si přál tu nejlepší možnou péči za použití nejlepší možné technologie a přípravků. Poměrně jasně znějící úkol, přesně ve stylu, který je nám blízký. Neváhali jsme proto ani minutu a dali se do práce.

Tím exkluzivním vozem byl nejnovější Maybach S650 cabriolet, vrchol nabídky Mercedesu. Jeden z pouhých tří set vyrobených kusů, v krásné karmínové metalické barvě. Vůz měl najeto pouhých 300 kilometrů, ale jak už dnes bývá zvykem, lak rozhodně nebyl v odpovídajícím stavu. Vlásečnice od nešetrného stírání prachu na showroomu, sem tam malý škrábanec a hrany odřené od krycí plachty. To vše muselo pryč, aby byl výsledek skutečně perfektní. Po vyleštění vozu jsme se na chvíli přesunuli do interiéru, který naštěstí neutrpěl téměř žádnou újmu a tak stačilo odmastit volant a přední sedačky, otřít prach, vyleštit lesklé plochy a vytepovat pošlapané koberce. Převážně kožený interiér jsme potom ochránili vrstvou Leather a koberce přípravkem Textile od Ceramic Pro. Interiér byl hotový a přišel čas na keramickou ochranu exteriéru. Vzhledem k požadavku použít to nejlepší, padla bez přemýšlení volba na ENREI COAT, absolutní vrchol nabídky Kamikaze Collection. Hlavní výhodou i nevýhodou tohoto produktu je, že první ze dvou odlišných vrstev okamžitě po aplikaci reaguje s lakem a v podstatě se stává jeho součástí. Tato vlastnost zaručuje opravdu dlouhotrvající ochranu laku, po nás detailerech však vyžaduje extrémní pečlivost, neustálou kontrolu jestli jsme někde nenechali šmouhu a také vysoké nasazení, protože mezi jednotlivými vrstvami je pouze 90 minut dlouhá pauza. Výsledný efekt však bere dech. Dále jsme se zaměřili na detaily. Četné chromové díly jsme nejprve vyčistili a zbavili vodního spotu SILICA SCALE REMOVERem a později ochránili dvěma vrstvami STANCE RIM COATu, také od Kamikaze Collection. Stejný produkt jsme použili i na exkluzivní dvacetipalcová kola. Posledním úkolem bylo vyčistit, odmastit a aplikovat ochranu na brzdové třmeny a všechna okna vozu. Na třmeny jsme použili ověřený Wheel&Caliper a na okna extrémně hydrofóbní Rain, oba z dílny Ceramic Pro.

Výsledek přesně odpovídal zadání i exkluzivitě vozu. Lak získal extrémní lesk a hloubku, spolu se zrcadlově čistými choromovými díly tvořil celek, který opravdu nikdo nepřehlédne. Pro nás tento vůz znamenal další velmi ceněné plusové body u spokojeného majitele a ujištění, že se nebojíme žádné výzvy a že opravdu děláme to, co nás baví a chceme to dělat nejlíp jak umíme. U takto vzácného a speciálního vozu už totiž jde skutečně o hodně.

AUTOR: Tonda Rudolf

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.